I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 27, 2009

Aku tak Boleh lupa

membuka tirai blog tahun 2009 pada hujung februari?

pehh..gile lama xtgok blog sendiri.sori yer kawan2 sume coz ada banyak memori kat sini..memori yang seumur hidup xkan aku lupa.

apa yang aku xboleh lupa?
mostly kerana dia..

dia wanita idamanku walaupun xsecantik ratu & xselembut gemalai sang tari,
dia membelaiku bak belaian yang paling indah ada di dunia ini,
dia tempat ku mengumpul semangat jiwa yang mudah lemau dihempas badai,
dia seringku pastikan yang terutama di carta & tiada lain yang boleh menggugat,
dia xpernahku biarkan sendirian sedih membelenggu,
kerna dia cinta unggulku..

dia sering membentak perlakuanku,pujuk rayuku,tangis hibaku,
dia mudah melupakan pengorbananku yang ku rasa baginya barangkali bukan suatu pengorbanan?
dia ku rasa tak menghargai diriku,
dia berkeras dgn angin dan rasa jiwanya yang muda itu,
hm..dia cinta unggulku..


dia buat apa pun,aku tetap cintakan dia..
tiada lain kecuali dia.
aku xboleh lupakan dia.

ya Tuhan lembutkan hatinya..
ya Tuhan berikan ku peluang memenangi hatinya..
ya Tuhan ajarkan aku sirat ke hatinya..

No comments:

Powered By Blogger